Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

společnosti Blyk doučování s.r.o., IČO 19643101, se sídlem Kouřim, Kolínská 60, PSČ 281 61

___________________________________________________________________________

Článek 1.

Úvodní ustanovení

  • Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") obsahují další práva a povinnosti smluvních stran při poskytování služeb v podobě doučování žáků základních škol a středních škol (dále jen "žák") ze strany společnosti Blyk doučování s.r.o., IČ: 19643101, se sídlem Kouřim, Kolínská 60, PSČ 281 61 zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 389627 (dále jen "školitel").
  • Žákem se rozumí žák základní školy nebo střední školy zastoupený zákonným zástupcem, pokud není starší 18 let, nebo žák nebo student sám, je-li starší 18ti let.

Článek 2.

Předmět závazné objednávky

  • Školitel se na základě závazné objednávky zavazuje poskytovat žákovi služby v podobě doučování ve zvoleném předmětu během sjednaného období a ve sjednaném čase a místě podle individuálně sjednaného studijního plánu (dále jen "výuka").
  • Žák se na základě objednávky zavazuje využít služby školitele v podobě sjednané výuky a za výuku školiteli řádně hradit sjednané plnění. Žák podáním objednávky potvrzuje, že doučovaná osoba souhlasí s účastí na doučování a se zpracováním osobních údajů pro potřeby evidence účasti na výuce a dalších oprávněných zájmů poskytovatele služby.

Článek 3.

Výuka

  • Jedna vyučovací hodina výuky trvá nejméně 55 min.
  • Výuka žáka bude probíhat v termínu, intervalech, čase a v místě sjednaných v závazné objednávce akceptované poskytovatelem služby. Poskytovatel služby je oprávněn navrhnout změnu dnů a časů uvedených v závazné objednávce. Navrhne-li poskytovatel služby změnu dnů a časů doučování, dochází k uzavření smlouvy o poskytování služby akceptací navrhované změny druhou smluvní stranou. Akceptace vyžaduje písemnou formu. Konkludentní souhlas s uzavřením smlouvy se nepřipouští.
  • Vyučující je určován dodavatelem. Výuka není vázána na konkrétního vyučujícího a školitel má právo vyučujícího na základě svého jednostranného rozhodnutí kdykoliv vyměnit, a to i bez souhlasu žáka. Toto rozhodnutí školitele není důvodem pro reklamaci poskytnutých služeb ani nedává žákovi právo žádat vrácení úhrady poskytnuté za výuku ani její část.
  • Žák se zavazuje, že případný kontakt s vyučujícím bude činit výhradně přes školitele, pokud nebude výslovně písemně dohodnuto jinak.
  • Neúčast na výuce je povinen žák omluvit v předstihu nejméně 24 hodin a následně vyčerpat vynechanou výuku do konce kalendářního měsíce následujícího po měsíci, ve kterém k absenci došlo. Omluvu činí žák písemně prostřednictvím elektronického systému.
  • Neomluvená neúčast na výuce nebo pozdě omluvená neúčast na výuce se považuje za vyčerpání služby.

Článek 4.

Platební podmínky

  • Ceny za poskytování služeb ze strany školitele jsou stanoveny a uveřejněny na internetových stránkách poskytovatele služby. Zvýšení ceny za poskytované služby je povinen poskytovatel služby uveřejnit v dostatečném předstihu a vhodným způsobem upozornit objednatele, zejména vyrozuměním prostřednictvím adresy elektronické pošty uvedené v závazné objednávce. Objednatel je oprávněn vyjádřit nesouhlas se změnou ceny za poskytované služby a tento nesouhlas sdělit písemně poskytovateli prostřednictvím elektronické pošty nejpozději 14 dnů před nabytím účinnosti nového ceníku. Poskytovatel služby potvrdí přijetí sděleného nesouhlasu. Nesouhlas se změnou ceny je současně vypovězením smlouvy o poskytování služby ke dni předcházejícímu dnu nabytí účinnosti nového ceníku.
  • Platební podmínky jsou pro každého žáka sjednány v závazné objednávce individuálně v závislosti na četnosti vyučovacích hodin v týdnu, které si žák zvolil, počtu doučovaných osob a dalších kritériích uvedených v ceníku. Školitel je oprávněn poskytnout cenově zvýhodněnou nabídku objednateli služby. Cenově zvýhodněná nabídka může být sjednána na dobu určitou nebo neurčitou.
  • Zvýšením ceny podle odstavce 1 není ukončení poskytování slevy uvedené v ceníku nebo poskytnuté z rozhodnutí poskytovatele služby nebo z důvodu přestání splňování podmínek pro poskytování slevy uvedené v ceníku nebo v jiném rozhodnutí poskytovatele služby.
  • Změna rozsahu týdenní výuky musí být mezi smluvními stranami sjednána v písemné podobě, a to dodatkem k závazné objednávce.
  • Cenu za poskytnuté služby je povinen žák uhradit prostřednictvím zálohové faktury do doby splatnosti uvedené na faktuře. Uhrazením kupní ceny se rozumí okamžik připsání finančních prostředků na bankovní účet poskytovatele služby.

Článek 5.

Práva smluvních stran

  • V případě, že nebude možné výuku pro žáka ze závažných důvodů ve sjednaný termín zrealizovat (zejména nemoc nebo jiná nepředvídatelná indispozice vyučujícího, zásah vyšší moci), je školitel oprávněn stanovit náhradní termín výuky, který studentovi sdělí prostřednictvím e-mailu nebo telefonu uvedených v závazné objednávce s dostatečným předstihem.
  • Školitel je oprávněn z vážných důvodů nepřijmout závaznou objednávku nebo jednostranně zrušit celou výuku sjednanou v závazné objednávce i v jejím průběhu, a to písemnou výpovědí závazné objednávky bez výpovědní doby. V tom případě žákovi vrátí zpět příslušnou část uhrazené platby za neodučené předplacené hodiny výuky, které se v důsledku zrušení výuky neuskuteční. Výpověď bez výpovědní doby musí být písemná, musí být odeslána elektronickou poštou na adresu žáka uvedenou v objednávce. Výpověď je účinná okamžikem jejího doručení žákovi.
  • Žák je oprávněn odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu ke konci kalendářního měsíce, kdy výpověď musí být doručena druhé smluvní straně nejméně 14 dnů předem. Přijetí výpovědi poskytovatel služby potvrdí. Doručení výpovědi později může být poskytovatelem služby posouzeno jako podání výpovědi k poslednímu dni následujícího kalendářního měsíce.
  • Objednatel je oprávněn z pozice spotřebitele odstoupit od smlouvy o poskytování služby ve lhůtě 14 dnů od okamžiku jejího uzavření, nejpozději však do zahájení čerpání služby, tj. do dne předcházejícího první vyučovací hodině. Smlouva je uzavřena doručením akceptace objednávky poskytovatelem služby a nabývá účinnosti uhrazením první zálohové faktury.

Článek 6.

Reklamace služeb

  • V případě, že žák nebyl spokojen s kvalitou výuky, je oprávněn u školitele uplatnit reklamaci poskytnutých služeb, a to do sedmi dní ode dne, kdy byl kvalitou výuky zcela nebo opakovaně nespokojen. Poskytnutou službu se rozumí provedená výuka.
  • V rámci své reklamace je žák povinen uvést zejména:
  • jméno a příjmení doučované osoby, pokud se liší od osoby uplatňující reklamaci,
  • identifikaci závazné objednávky (č. závazné objednávky/VS),
  • identifikaci poskytnuté služby,
  • označení a popis vady, popis jejího projevu a informaci o případné četnosti jejího výskytu,
  • dobu a způsob zjištění vady.
  • Žák je oprávněn reklamaci uplatnit písemně. Školitel reklamaci vyřídí do 30 dní ode dne jejího obdržení. O výsledku reklamace školitel žáka vyrozumí elektronicky prostřednictvím adresy elektronické pošty uvedené v závazné objednávce. Pokud bude reklamace školitelem shledána jako oprávněná, poskytne školitel žákovi podle jeho volby buď náhradní výuku zdarma, nebo výměnu lektora nebo vyřízení jiným způsobem, na kterém se strany shodnou.

Článek 8.

Změny všeobecných obchodních podmínek

  • Tyto VOP jsou nedílnou součástí závazné objednávky o poskytování služeb, kterou uzavírá školitel a žák v písemné podobě. Pokud není v závazné objednávce o poskytování služeb ujednáno jinak, platí pro vzájemné vztahy smluvních stran tyto VOP. VOP ze strany dodavatele jsou vydávány elektronicky a jsou neomezeně přístupné na www.blyk.cz. Žák podpisem závazné objednávky o poskytování služeb prohlašuje, že se s těmito VOP před sjednáním závazné objednávky dostatečně seznámil, že je jako nedílnou součást závazné objednávky přijímá a že jejich obsah považuje za určitý a srozumitelný.
  • Školitel je oprávněn tyto VOP jednostranně měnit v přiměřeném rozsahu, a to zejména z důvodů změny právních předpisů, z důvodů změny, omezení nebo rozšíření služeb dodavatele, z důvodu změny nebo rozvoje technologií atd.
  • V případě, že školitel provede změny VOP, je povinen tuto změnu studentovi oznámit alespoň 14 dní před nabytím účinnosti nového znění VOP. Učiní tak oznámením na svých webových stránkách www.blyk.cz a odesláním informace o plánové změně VOP na příslušnou e-mailovou adresu žáka s uvedením, od kdy nové znění VOP nabude účinnosti. Součástí takového oznámení bude i informace o tom, kde je nové znění VOP žákovi k dispozici, a o tom, že žák má možnost změny VOP odmítnout a tímto vypovědět smlouvu o poskytování služby, kdy den předcházející nabytí účinnosti nových VOP je dnem ukončení poskytování služby.
  • Žák bude oprávněn změny VOP odmítnout a sjednanou závaznou objednávku z tohoto důvodu vypovědět, a to do 10 dní ode dne obdržení informace o plánové změně VOP od školitele. Výpověď musí být učiněna písemně a musí být zaslána na e-mailovou adresu školitele: tereza.svarcova.blyk@gmail.com. Výpovědní doba činí 15 dní a začíná běžet ode dne následujícího po doručení výpovědi školiteli doporučenou poštou. Přijetí výpovědi školitel potvrdí. Pokud žák nové znění VOP neodmítne v uvedené lhůtě, jak uvedeno shora, má se za to, že nové znění VOP akceptoval.

Článek 9.

Závěrečná ustanovení

  • Změnu údajů smluvních stran uvedených v záhlaví příslušné závazné objednávky je smluvní strana, které se změna týká, povinna písemně oznámit druhé straně do 5ti pracovních dní. Závazná objednávka a tyto VOP a vztahy smluvních stran z nich plynoucí se řídí právním řádem České republiky, zejména občanským zákoníkem. V případě, že některé ustanovení těchto VOP nebo závazné objednávky bude z jakéhokoliv důvodu neplatné nebo neúčinné, nezpůsobuje taková skutečnost neplatnost nebo neúčinnost ostatních částí VOP nebo závazné objednávky.
  • Objednatel služby podáním objednávky dává souhlas se zpracováním osobních údajů poskytovatelem služby z důvodů oprávněného zájmu. Poskytovatel služby je oprávněn zpracovávat a uchovávat osobní údaje poskytnuté objednatelem po dobu 10 let od okamžiku ukončení poskytování služby. Objednatel je povinen poskytnout osobní údaje úplné a pravdivé.
  • Rozhodným právem je právo České republiky a příslušné k projednání sporů mezi smluvními stranami jsou soudy České republiky.
  • Domnívá-li se objednatel, že jsou jeho osobní údaje zpracovávány v rozporu se zákonem, je oprávněn obrátit se na Úřad na ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 727, 170 00 Praha 7, e mail: posta@uoou.cz, web: www.uoou.cz.
  • V případě, že dojde mezi objednatelem a poskytovatelem služby ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy o poskytování služeb, resp. dle těchto VOP, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může objednatel v roli spotřebitele podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz.

Tyto VOP nabývají účinnosti dnem 23.8.2023.

Blyk doučování s.r.o.

Bc. et Bc. Tereza Švarcová, jednatelka


Ceník

Ceník platný od 23.08.2023

Ceny jsou uvedeny za poskytování služby v rozsahu jedné vyučovací jednotky za jednu vyučovanou osobu týdně:

Počet předmětů

cena

1 - 500,- Kč

2 - 450,- Kč

3 a více - 400,- Kč